San José no Morín, recordos daquelas Festas

Opiniones y actualidad, sobre temas generales.

Moderadores: casan, quercus

San José no Morín, recordos daquelas Festas

Notapor obelix » Marzo 19th, 2009, 1:39 pm

¡Que vello vou, Carallo!(E que ninguén se me ofenda, pois está moi ben botado)

Ainda paréceme estar escoitando, tal día coma oxe, en Radio Monforte, as listas interminables dos Discos Dedicados, e como non, na voz ben timbrada do noso desaparecido Domingo.

Pois eu, rendindo un pequeno homenaxe, a ises San Josés, festa non barrio do Morín, quero facer unha dedicatoria a antiga usanza.

Claro daquelas era en castelán. Pero escoitade, que xa está en antena ou Domingo.

“De Obelix e con moito agarimo, dedicar, no día da súa onomástica, aos seus amigos: Jujú, Subelo, Pombar e ao fillo da Rosa do Chas, tamén en xeral a todos os Josés do barrio do Morín, a canción -Tengo yo una ovejita lucera -, que escoitaremos a continuación, na voz de Pepe Mairena”.

Pois claro que podería ser algo así, ou non?

Unha aperta pra todos, e que conste, ¡como me gustaría bailar un pasodobre, ben botado por a orquestra “Os Jarlas”, na Leira do Bibero. e cunha Rapaza do Morín!. Digo isto ainda que me coste unhos morros ca miña parenta. Pero entenderedes que non podería votar ou baile con ela, xa que non e do Morín.

P.D.

Conseguín un disco que pra min e unha xoia, titúlase “Memorias de la Radio, Aquellos discos Dedicados”, son tres cds, con cancios que me lembran aquelas festividades, entre elas está a da ovella de marras. Pois prometo facer un agasallo que entreagarei na próxima “Cea-Xuntanza dos Amigos do Morín” para todos vos, Josés, que asistades a mesma. E que conste que o farei con todo o rigor a os nomes que figuran no DNI, quero dir, que logo non me veña un Antonio decindo “Oiches…que eu na igrexa figuro como Jose Antonio”. Pois non señor, pra il non haberá disco.

P:D. bis

Agora que me acordo, eu na igrexa tamén son “José Obelix”, pois teño logo que desdecirme do dito na primeira P.D., e haberá disco pra todos. Perdoade as miñas faltas co galego, pero ainda que tiven por mestre, a ou pra min nunca esquezido, e sempre admirado. D. Manuel, dá Academia Balmes, oxe vai de recordos, a miñas verbas non son do xeito Bloquista, enténdese non?.
Última edición por obelix el Marzo 19th, 2009, 11:56 pm, editado 1 vez en total
obelix
 
Mensajes: 38
Registrado: Enero 22nd, 2009, 9:01 pm

Re: San José no Morín, recordos daquelas Festas

Notapor casan » Marzo 19th, 2009, 6:08 pm

Muchas gracias Jose Obelix, un buen detalle que te agradecemos (me atrevo a hablar en nombre de todos).

Yo también quiero felicitar a todos los Joses del Morín y especialmente a los que tu nombras, les voy a dedicar (como tu dices) un par de canciones dedicadas de aquellas que hace unos años, además de a radio Monforte se les oía a los de "las barcas" cuando ponían a todo trapo aquellas canciones que durante todo el día para animar el barrio.

Para JUJU


Para Obelis: (lo siento Obelis, no pude encontra otra de la "ovejita lucera"


Para Pombar


Para el hijo de la Rosa y demás Joses del Morin




algunas fotos de los amigos del Morín
http://www.jrcasan.com/Morin/albo/page_01.htm
casan
 
Mensajes: 332
Registrado: Noviembre 1st, 2008, 1:23 am
Ubicación: Monforte de Lemos


Volver a FORO GENERAL

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 11 invitados

cron